Digitální design
Fakulta:
Fakulta multimediálních komunikací
Program:
Multimédia
Specializace:
Digitální design
Forma:
Prezenční
Typ:
Magisterské
Jazyk:
Čeština
Výuka je zaměřena na kritickou reflexi současných trendů, přístupů a neustále se vyvíjejících technologií v digitálním designu i příbuzných oblastech. V různorodých zadáních studenti rozvíjí své schopnosti adaptace nových možností v rámci svých projektů. Šíře zadání nabízí prostor pro vývoj a inovace digitálních produktů s vysokou přidanou hodnotou, ale i pro experimenty s přesahem do volného umění. Cílem výuky je individuální rozvoj studenta ve vybraných oblastech (dovednostech) zaměření, jež identifikoval v průběhu bakalářského studia. Absolventi by měli působit jako svébytní, originální autoři v rámci vlastní praxe nebo v kreativním týmu studia, popř. agentury.
Na jaké předměty se můžete těšit?
- Ateliér digitálního designu
- Současné tendence v digitálním designu
- Webové a mobilní aplikace
- Figurální kresba
- Environmentální trendy ve vizuálním umění
- Současné výtvarné umění
Čím budete a kde najdete po studiu uplatnění?
- Vlastní studio / freelance
- Digitální / reklamní agentura
- Web designer
- UI / UX designer
- Informační architekt
- Grafický designer