Marketingová komunikace
Fakulta:
Fakulta multimediálních komunikací
Program:
Marketingová komunikace
Forma:
Prezenční, Kombinovaná
Typ:
Magisterské
Jazyk:
Čeština
Cílem studia je připravit budoucí absolventy pro praxi v oboru marketingu a marketingových komunikací. Studium je zaměřeno na prohloubení znalostí a základních teoretických východisek v oblasti marketingových komunikací a dalších souvisejících oborů. Teoretické znalosti jsou v rámci výuky aplikovány na případových studiích z praxe a ukotveny v závěrečné diplomové praxi, která studentům dává reálný vhled do problematiky oboru. Absolvent získá znalosti navazující na znalosti hlavních forem marketingových komunikací s důrazem na specifické oblasti mediální a komunikační praxe. Získá profesní dovednosti uplatnitelné v širokém spektru firem, organizací a institucí, stejně jako v rozvoji vlastního podnikání.
Na jaké předměty se můžete těšit?
- Interkulturní marketing
- Spotřebitelské chování
- Etika
- Kreativita reklamy
- Marketing služeb
- Teorie argumentace
- Marketing management
- Sémiotika reklamy
- Trendy v marketingové komunikaci
- Umění a média
- Řízení lidských zdrojů
- Ekonomie
Čím budete a kde najdete po studiu uplatnění?
- Marketingový manažer
- Tiskový mluvčí
- Manažer krizové komunikace
- Content specialista
- Brand manager
- Social media manager
- Event manager
- Account manager
- Copywriter