Marketingová komunikace
Fakulta:
Fakulta multimediálních komunikací
Program:
Marketingová komunikace
Forma:
Prezenční, Kombinovaná
Typ:
Bakalářské
Jazyk:
Čeština
Cílem studia je vybavit naše budoucí absolventy nezbytnými profesními znalostmi a dovednostmi z oblasti marketingových komunikací, ekonomiky, marketingu a teorie komunikace, jež jim umožní úspěšnou kariéru v marketingových útvarech komerčních i nekomerčních firem a institucí, v komunikačních agenturách, v rolích tiskových mluvčí nebo ve vlastním podnikání. Absolvent získá znalosti hlavních forem marketingových komunikací včetně souvislostí, které se k nim vztahují, s důrazem na specifické oblasti mediální a komunikační praxe. Získá profesní dovednosti v oblasti propagace, prezentace a reklamy, v oblasti marketingových komunikací výrobků a služeb, propagace komerčních organizací, institucí a organizací neziskového sektoru.
Na jaké předměty se můžete těšit?
- Marketing
- Komunikační a prezentační dovednosti
- Základy psychologie
- Teorie marketingových komunikací
- Média v marketingových komunikacích
- Psychologie médií
- Public Relations
- Reklama
- Osobní prodej
- Podpora prodeje
- Direct marketing
Čím budete a kde najdete po studiu uplatnění?
- Marketingový manažer
- Tiskový mluvčí
- Manažer krizové komunikace
- Content specialista
- Brand manager
- Social media manager
- Event manager
- Account manager
- Copywriter