Marketing management
Chtěli byste znát všechno z managementu a marketingu? Pak jste zde správně. Tento obor nabízí komplexní odbornou průpravu se získáním všech kompetencí pracovat v českých i zahraničních podnicích, v soukromém i státním sektoru. Chcete-li umět a ovládat principy, metody a nástroje řešení manažerských a marketingových problémů, propojovat rutinu a kreativitu, pak u nás budete jako ryba ve vodě.
Obecné poznatky z managementu posunete během studia do konkrétních oblastí, jako je strategický a mezinárodní management či třeba řízení lidských zdrojů. Z marketingu kromě všeobecných poznatků prožijete i marketingové aplikace, průmyslový i mezinárodní marketing či marketingovou komunikaci. V průběhu studia přijde na řadu i výchova k sociální zralosti, k vyznávání etických hodnot, zaujímání humánních postojů a využívání principů a metod podnikání Tomáše Bati v současných a budoucích podmínkách rozvoje ekonomiky. A pak můžeme říci, jste připraveni pro profesní život.
V rámci studia budete studovat minimálně jeden odborný předmět v angličtině.
Na jaké předměty se můžete těšit?
Kromě všeobecných ekonomicko-manažerských předmětů se můžete těšit na specializační předměty:
- Strategický management
- Aplikovaný marketingový výzkum
- Marketingové aplikace
- Řízení lidských zdrojů
- Průmyslový marketing
- Manažerská etika
- Marketingová komunikace
- Mezinárodní marketing
- Digitální marketing
- Brand management
- Studijní plány
Každý studijní plán je doplněn nabídkou povinně volitelných předmětů, jejichž výběrem je možno se dále profilovat ve studované oblasti.
Kde najdete po studiu uplatnění?
- Manažerské pozice ve výrobních, průmyslových a obchodních firmách
- Manažerské pozice v organizacích veřejné správy
- Pracovníci poradenských a neziskových firem v oblasti managementu a marketingu
- Marketingový manažer, obchodní manažer
- Můžeš si také založit vlastní firmu a podnikat