Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
FAME
Fakulta managementu a ekonomiky

Design management

Fakulta: Fakulta managementu a ekonomiky Program: Management a marketing Specializace: Design management Forma: Prezenční, Kombinovaná Typ: Magisterské Jazyk: Čeština

Oslovuje vás studovat něco méně obvyklého? Láká vás propojovat tvořivost a management? Zajímá vás design a jeho využívání ku prospěchu věci? Zajímá vás zavádění nového designu? Vnímáte, že v současné době rychlých inovací roste strategická role designu pro konkurenceschopnost a správný design má vliv na prosperitu podniku? Pak můžete být jedním z odborníků na design management.

Díky znalostem z oblasti vývoje designu, jeho řízení v rámci kreativních průmyslů a využití vizuálního umění v marketingovém mixu budete po absolvování tohoto programu schopni samostatně koordinovat proces vývoje, tvorby a implementace designu ve firmách. Inspirovat vás k tomu bude řada představitelů managementu českých podniků, designerů či marketérů, a můžete tak čerpat z jejich bohatých zkušeností a znalostí. Získáte přehled a znalosti o řízení firemních procesů, marketingu, marketingových komunikacích, projektovém řízení a inovační politice firem. Budete schopni řešit pokročilé manažerské i základní finanční záležitosti podniků a veřejných institucí, analyzovat tržní postavení organizace a vyhodnotit příležitosti, třeba pro redesign produktu a jeho uvedení trh.

V rámci studia budete studovat minimálně jeden odborný předmět v angličtině.

Na jaké předměty se můžete těšit?

Kromě všeobecných ekonomicko-manažerských předmětů se můžete těšit na specializační předměty:

  • Řízení designu
  • Produktový design
  • Estetika
  • Strategický management
  • Marketingové aplikace
  • Ateliérová stáž
  • Firemní inovační politika
  • Marketingová komunikace
  • Management v kreativním průmyslu
  • Současné tendence designu
  • Studijní plány

Každý studijní plán je doplněn nabídkou povinně volitelných předmětů, jejichž výběrem je možno se dále profilovat ve studované oblasti.

Kde najdete po studiu uplatnění?

  • Kreativní manažer v marketingových agenturách
  • Týmový spolupracovník při vývoji produktu určeného pro B2C sektor
  • Odborný pracovník zodpovědný za vývoj designu v marketingovém oddělení firmy
  • Junior/senior design manažer v oddělení vývoji produktů či grafickém studiu
  • Vlastní reklamní, komunikační či marketingová agentura nebo start-up jiného charakteru s vysokým přidanou hodnotu tvořenou designem

Fakulty a součásti

Zavřít