Produktový design
Fakulta:
Fakulta multimediálních komunikací
Program:
Design
Specializace:
Produktový design
Forma:
Prezenční
Typ:
Bakalářské
Jazyk:
Čeština
Výuka je zaměřena na praktické řešení problematiky 3D designu v profesně orientovaném studiu v oblasti prostorových aplikací, zejména v oblasti reklamní tvorby. Studium spojuje vizuální část nejen reklamní tvorby především v její prostorové podobě (POS/POP materiály, billboardy, obalový design, prostorové poutače, výstavní a veletržní expozice, branding interiérů apod.), ale i design výrobků spotřebního charakteru. Nedílnou součástí studia je výuka základů grafického designu. Cílem studia je vychovat absolventa vybaveného dostatečnými profesními znalostmi a praktickými dovednostmi, který bude připraven pracovat v design studiích, marketingových útvarech firem, komunikačních agenturách a podobně.
Na jaké předměty se můžete těšit?
- Ateliér produktového designu
- Semestrální práce
- Nauka o barvě
- P. O. P. design
- Výtvarná kompozice
- Environmentální trendy ve vizuálním umění
- Kresba
Kde najdete po studiu uplatnění?
- Vlastní praxe / freelance
- Design studia
- Oddělení designu ve výrobních společnostech
- Marketingová oddělení
- Komunikační a reklamní agentury