Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci

Oblast 3 – Řízení a sociální oblast

Popularizace a komunikační strategie

Dílčí cíl 3.I. Vytvořit a aktivně naplňovat komunikační strategii udržitelnosti UTB

UTB chce aktivně komunikovat témata udržitelnosti se všemi zapojenými skupinami osob

  • Komunikační strategie udržitelnosti: UTB vytvoří strategii zahrnutou do komunikačního mixu.
  • Moderní komunikační kanály: Využití aktuálních médií, vytvoření loga udržitelnosti a webových stránek.
  • Marketingová podpora: Propagace aktivit spojených s popularizací udržitelnosti uvnitř i mimo UTB.
  • Tvůrčí činnosti: Zdůraznění výsledků zaměřených na udržitelnost.
  • Zvyšování povědomí: Pravidelná informovanost zaměstnanců a studentů o aktivitách na podporu udržitelnosti.

Realizační opatření pro období 2025–2026

  • Zpracovat Komunikační strategii UTB v oblasti udržitelnosti

Fakulty a součásti

Zavřít