Neodfiltrovaný SPAM v Outlooku na webu
V Outlooku na webu (outlook.utb.cz nebo office365.utb.cz) Pravým tlačítkem myši klikněte na zprávu, která je SPAM a v kontextovém menu zvolte Označit jako nevyžádanou poštu.
Zpráva se přesune do složky Nevyžádaná pošta a adresa odesílatele se zařadí mezi blokované odesílatele. V následném dialogu ještě můžete nahlásit spam společnosti Microsoft.
Kopie zprávy se automaticky odešle týmu společnosti Microsoft, který má na starosti analýzy spamu. Toto hlášení bude použito ke zdokonalení antispamových filtrů služby Office 365.
Přidání adresy odesílatele na seznam blokovaných odesílatelů
V Outlooku na webu přejděte do Nastavení a zvolte Zobrazit všechna nastavení Outlooku.
V okně Nastavení zvolte Nevyžádaná pošta a v sekci Bezpeční odesílatelé a domény přidejte e-mailové adresy nebo celé domény blokovaných odesílatelů, od kterých budou e-maily filtrovány do složky Nevyžádaná pošta.
Pozn.: názvy domén se zadávají bez znaku „@“
Poté je třeba nastavení Uložit.