Chybně označený SPAM v Outlooku na webu
V Outlooku na webu (outlook.utb.cz nebo office365.utb.cz) přejděte do složky Nevyžádaná pošta a zde nalezněte zprávu, která se nesprávně označila jako nevyžádaná. Pravým tlačítkem myši klikněte na zprávu a v kontextovém menu zvolte Označit jako Není nevyžádaná.
Zpráva se přesune do složky Doručená pošta a adresa odesílatele se zařadí mezi bezpečné odesílatele. V následném dialogu ještě můžete společnosti Microsoft předat zprávu o falešně pozitivním spamu.
Kopie zprávy se automaticky odešle týmu společnosti Microsoft, který má na starosti analýzy spamu. Toto hlášení bude použito ke zdokonalení antispamových filtrů služby Office 365.
Přidání adresy odesílatele na seznam bezpečných odesílatelů
V Outlooku na webu přejděte do Nastavení a zvolte Zobrazit všechna nastavení Outlooku.
V okně Nastavení zvolte Nevyžádaná pošta a v sekci Bezpeční odesílatelé a domény přidejte e-mailové adresy nebo celé domény bezpečných odesílatelů, od kterých nebudou e-maily filtrovány.
Pozn.: názvy domén se zadávají bez znaku „@“
Poté je třeba nastavení Uložit.