Akademický pracovník pro výuku předmětů na ÚMK – FMK
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikací
Ústav marketingových komunikací
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Akademický pracovník pro výuku předmětů:
- Strategický marketing
- Management
- Copywriting
- Spotřebitelské chování
Předpoklad dalších dovedností a znalostí v těchto oblastech: znalosti v oblasti marketingových komunikací
Kvalifikační požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v oboru – vědecká hodnost CSc., Ph.D. nebo zájem o studium v doktorském studijním programu
- praxe v oboru vítána
- schopnost výuky v anglickém jazyce
- publikační činnost v oboru
- pozitivní pedagogický přístup a angažovanost pro obor
- komunikativnost a schopnost týmové práce
- zájem o vzdělávání a profesní růst
- morální a občanská bezúhonnost
Předpokládané datum vzniku pracovního poměru: prosinec 2018, plný pracovní úvazek
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 5. 10. 2018 na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
personální odbor,
nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín
nebo elektronicky na adresu personalni@utb.cz.
K přihlášce je třeba doložit profesní životopis s údaji o dosavadní praxi a publikační činnosti, kopii dokladů o vzdělání, doklad o dosažené vědecké hodnosti a čestné prohlášení o bezúhonnosti.
Povinně zveřejňované informace
Sdělení o počtu uchazečů: přihlášeno 11 uchazečů
Termín zasedání komise: termín pohovorů 23.10.2018
Rozhodnutí: vybrán jeden uchazeč