Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci

Archiv výběrových řízení

Akademický pracovník pro výuku předmětů na ÚMK – FMK

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikací
Ústav marketingových komunikací

vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Akademický pracovník pro výuku předmětů:

  • Strategický marketing
  • Management
  • Copywriting
  • Spotřebitelské chování

Předpoklad dalších dovedností a znalostí v těchto oblastech: znalosti v oblasti marketingových komunikací

Kvalifikační požadavky:
  • vysokoškolské vzdělání v oboru – vědecká hodnost CSc., Ph.D. nebo zájem o studium v doktorském studijním programu
  • praxe v oboru vítána
  • schopnost výuky v anglickém jazyce
  • publikační činnost v oboru
  • pozitivní pedagogický přístup a angažovanost pro obor
  • komunikativnost a schopnost týmové práce
  • zájem o vzdělávání a profesní růst
  • morální a občanská bezúhonnost

Předpokládané datum vzniku pracovního poměru: prosinec 2018, plný pracovní úvazek

Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 5. 10. 2018 na adresu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
personální odbor,
nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín

nebo elektronicky na adresu personalni@utb.cz.

K přihlášce je třeba doložit profesní životopis s údaji o dosavadní praxi a publikační činnosti, kopii dokladů o vzdělání, doklad o dosažené vědecké hodnosti a čestné prohlášení o bezúhonnosti.


Povinně zveřejňované informace

Sdělení o počtu uchazečů: přihlášeno 11 uchazečů

Termín zasedání komise: termín pohovorů 23.10.2018

Rozhodnutí: vybrán jeden uchazeč

Fakulty a součásti

Zavřít